Повернення та обмін
Товар належної якості можна повернути або обміняти на інший товар протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання товару, якщо він не був у вжитку та збережені його споживчі властивості.
Повернення товару неналежної якості здійснюється у період встановленого виробником терміну гарантії. Покупець може повернути товар продавцю за таких умов:
- наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де зазначено, що дефект є суттєвим;
- збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
- цілісність комплекту не порушено.
Способи повернення товару
Для повернення товару необхідно зв'язатися з нами за номером телефону +38 098 693 5670 для отримання інструкцій щодо повернення товару. Повернення товару здійснюється за рахунок покупця незалежно від причини повернення.
Повернення коштів
Повренення коштів на банківський рахунок покупця відбувається протягом 7 (семи) банківських днів після повренення товару на склад продавця.
Винятки
Продавець має право відмовити у поверненні та обміні непродовольчого товару належної якості, якщо він входить до Переліку товарів, які згідно законодавства України не підлягають обміну та поверненню. Більш детальна інформація за посиланням: Обмін та Повернення